Klacht: Aankoop bij ITunes via Click and Buy

op 14 januari 2014 over Click and Buy in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de mail kreeg ik het verzoek iets te betalen waar ik niet om heb gevraagd. De website van Click and Buy verwees me terug naar de aanbieder waar ik mijn aankoop gedaan heb.
Inmiddels is er geïncasseerd en gestorneerd en direct daarna 15 euro in rekening gebracht. Mijn Apple ID is momenteel geblokkeerd. Via mail werd ik gevraagd mijn ID opnieuw te bevestigen. Ik vertrouw deze mail niet. Zowel Apple als Click and Buy zijn moeilijk te benaderen. Alleen via mail of Engelstalige website.

Gewenste Oplossing:

Terug draaien ongevraagde aankoop en Apple ID weer deblokkeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Click and Buy

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Click and Buy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilsevanhal