Klacht: aankoop

riesssss op 16 februari 2021 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een lamp gekocht en achteraf bleek het om een lampenkap te gaan. Ze adverteren met b.v een lamp en met de kleine lettertjes blijkt het om een onderdeel te gaan.

Blijkt dat het om een bedrijf uit Hong Kong te gaan, met gevolg dat retourneren, voor een klein en licht product al rond de € 30,- is.

Vervolgens kom je op geen mogelijkheid in contact te komen met klantenservice. Het lijkt of ze een perfecte klantenservice hebben maar dat is echt niet zo.

Kortom is blijf met een product zitten maar ik niks mee kan.

Gewenste Oplossing:

Dat klantenservice op een normale manier te bereiken is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door riesssss