Klacht: Aanhouden onrechtmatige facturatie, ga klacht neerleggen bij politie!!!!!!!

op 22 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

In de afgelopen jaren heb ik FREQUENT FACTUREN gekregen die niet voor mij bestemd waren ( IK BEN Gééééén KLANT!!!) en toch op MIJN ADRES geadresseerd waren. Ik heb deze altijd retour gestuurd ( want ze waren NIET voor MIJ, ik heb nog NOOIT iets besteld bij jullie!!!!!!. DUS IK BEN GéééééééN KLANT BIJ JULLIE) en zelfs daarna kreeg ik AANMANINGEN van een INCASSOBUREEL van facturen die niet voor mij waren. Dit bureau heb ik gemaild en gebeld en toen kreeg ik ‘even ‘ geen facturen meer. Nu, sinds enkele weken, begint dit WEER opnieuw!!!! ER WOONT GééééééééN MEVR. MAENE op WEZELAKKERS 56!!!!!! en het rare is PAKJES KRIJG IK NIET TOE OP MIJN ADRES voor deze dame?????????? hoe kunnen pakjes blijkbaar wel goed geadresseerd worden en facturen niet. Kunt u misschien DE IMBECIELEN die op uw FACTURATIE Gééééén CIJFERS kunnen lezen verwijderen . Dan loopt dit mss. wat beter en moet u na een tijd WEER geen INCASSOBUREEL aanspreken om dat ze bij jullie GEEN cijfers of letters kunnen lezen!!!!! IK BEN DIT NA ZOVEEL JAREN ”KOTS” BEU!!!!!!! Ik betaal geen facturen die NIET voor mij zijn ( Ik heb niets besteld!!!) en bij DE VOLGENDE FACTUUR leg ik een klacht neer tegen uw bedrijf voor ”’AANHOUDEND TERGEREND GEDRAG EN LASTER!!!!!!! bij POLITIE. IK zal voor DE LAATSTE KEER dit factuur retour sturen, Bij de volgende gooi ik ze gewoon in de vuilbak na klacht neerlegging!!! bij politie IS DAT DUIDELIJK!!!!!!

ik heb nooit iets besteld en ongevraagde facturen is het enige dat ik krijg !!!!! Moet ik hier tevreden over zijn??????????????

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Verstraelen