Klacht: aangesmeerde verzekering in het spaans

op 01 juni 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

via internet een auto gehuurd bij Rhodium.( wilde geen Gold Car, die staan slecht bekend.) de meest uitgebreide dekking genomen, zodat we goed verzekerd zouden zijn.
Op het vliegveld bleek Rhodium een dochter onderneming van Gold Car te zijn!!!
Ik moest aan de balie bij de autoverhuur de creditcard geven voor benzine en , wat ik dacht, een borg. Op mijn vraag of ik alles wat er nu werd afgehaald ik ook weer terug zou krijgen werd bevestigend geantwoord.
Alles verder goed gegaan ook inleveren, maar bij thuiskomst toch eens gekeken wat cobertura super nu was. Dat bleek een super dekking te zijn…. dus extra verzekering van 147,75 Euro.
Dit bedrag is dus gewoon afgeschreven van mijn rekening. Ik heb er nooit om gevraagd,ik had de auto en ons al super verzekerd via internet, maar omdat je een papier moet tekenen op het vliegveld, omdat je anders geen auto krijgt, kan ik nergens het bedrag van die aangesmeerde verzekering terug krijgen.
Rechtsbijstand kan pas wat doen vanaf 200, 00 Euro, creditcard zegt je hebt getekend dus je moet betalen.Ik ben gewoon opgelicht op het vliegveld van Tenerife voor 147,75, door me te laten betalen voor een verzekering die ik al had en door me een spaanse rekening te geven, waarop ik niet kan controleren wat er wel en niet op staat.

Ik wil graag van Gold Car 147,75 Euro terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door megelsheim