Klacht: Aanbiedingen opnieuw niet verkrijgbaar

KittydR op 19 februari 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Twee weken aanbieding van de Sensodyne (voorpagina folder). Echter nergens verkrijgbaar. Niet in de 4 Kruidvaten in mijn omgeving, maar ook niet in Maastricht en in Woerden waar vriendinnen van mij een poging hebben gedaan bij meerdere winkels. Je wordt verwezen naar de website, maar hoe verrassend ook daar niet bestelbaar. Wel nadat de aanbieding is verlopen natuurlijk. De medewerkster van de klantenservice draait een standaard riedeltje af over de verkrijgbaarheid en twijfelt aan mijn woorden. Ditzelfde was ook tijdens de black friday acties (contactlenzen). Kruidvat gebruikt lokkertjes om mensen naar de winkels te krijgen maar geeft gewoon niet de actieproducten.

Allereerst de excuses van ene Nadi van de klantenservice!
En verder de toezegging dat je de spullen gewoon voor de actieprijs kunt krijgen, ook als ze er nu niet zouden zijn. Nu bestellen, ook al is het niet voorradig, is bestellen voor de huidige actieprijs.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KittydR