Klacht: aanbiedingen op de web-site die niet bestaan / vlucht wordt 1 dag verplaatst

op 19 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

zondag heb ik een promo-reis geboekt die plots veel meer kost ( +900 euro ) dan aangegeven.Foutje op de web-site ! Groot was mijn ongeloof dat dat foutje twee dagen later nog aanwezig was.Ook bij de vorige reis liep de boeking mis.Door vermindering van het aantal vluchten kon ik plots 1 dag later vertrekken en liep zo meer dan 200 euro mis. bij de vraag voor compensatie was het antwoord ” op zo een goedkope reis kunnen we niets ….
Veel verder dan de klachtendienst raak ik nooit
Op reis merken we dat de firma zeer streng is op zijn medewerkers en zijn reizigers in de watten legt ( waarom kan dat hier niet ? )
Het boekingsnummer van het foutje was : 6927685

Voor al de extra moeite ( boekingen , mails , telefoons , kostbare tijd..) was een redelijke compensatie in welke vorm dan ook een mooie geste geweest.
Op die manier zouden ze het vertrouwen kunnen herstellen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Billiet D