Klacht: Aanbiedingen

op 18 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Kruidvat had koffie DE in aanbieding 2 pakken 7,98. 3 keer voor geweest geen DE koffie. Dus klantenlokker. Week na aanbieding weer volop koffienormale prijs. Dan komt er een aanbieding gisteren tussen 17.00 en 18.00 uur stickers plakken met 20% korting op artikel naar keuze. Ik neem 2 keer 2 pakken koffie want ze staan geprijsd in de folder 2voor 4,49 kom ik bij de kassa zegt de cassiere de korting geldt maar voor 1 artikel. Krijg ik korting 1,20 op 2 pakken koffie want ze kosten 3 euro per stuk. Dus met korting betaal ik nog meer dan de aanbieding in folder. En dan is personeel ook nog niet met eljaar eens want 1 cassiere gaf me gelijk en zei maar het staat geprijsd 2 voor 4,49 dan moet ook daar de korting vanaf. Maar nee dus toch gewoon het hogere bedrag betaald.

Ik ben gewoon benieuwd naar jullie antwoord. Ik wilde eigenlijk de koffie gewoon in de winkel achterlaten maar er stonden zoveel mensen achter me dat ik geen zin had in verdere discussie. Verschillende mensen zeiden wel ik vind dat je gelijk hebt maar dit soort dingen komt hier vaker voort. Graag jullie reactie.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Derks