Klacht: aanbieding vitaminen

op 17 april 2019 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Enige tijd geleden koop ik een pot Vitaminen D voordeel 360 stuks voor 5 euro.
Nu wilde ik weer zo n pot kopen maar helaas die zijn er niet meer. Wel een nieuwe aanbieding. Kleinere potjes 180 stuks voor 3 euro en 2 1 gratis. voor maar 6 euro. Betaal ik tocht nog voor het derde potje 1 euro als ik terug reken.
Het suggereert een veel groter voordeel dan het uiteindelijk is. Maar wat me nog het meeste stoort is de verpakking. De grote pot en de kleine potjes zijn veel te groot voor die kleine pilletjes. Ze zijn voor meer dan de helft maar gevuld. Wat een vervuiling met dat plastic afval. Ook zou je meer ruimte in winkels hebben als de verpakking aangepast zou worden. Ik heb een foto maar deze kan ik nu niet toevoegen. Graag hoor ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Mieke Weekers Dr. Duchateaustraat 7 5571 DA Bergeijk 0611321999

Dat de aanbiedingen geen nepaanbiedingen zijn en dat de verpakking wordt aangepast.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mieke weekers