Klacht: Aanbieding niet gekregen

op 13 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte mevrouw, meneer.
Gisteren was ik in Uw filiaal Almere Buiten. Net terug van vakantie en nog een nachtje logeren voordat ik naar Eindhoven terug zou reizen.
Rond 13.15 uur ben ik de winkel binnengegaan. Ik zag een aanbieding Biodermal. 1+1 gratis. Ik nam 2 potten a 24,99 euro en 2 tubes serum a 29,99 euro. Bij de kassa moest ik even wachten, toen ik aan de beurt was legde ik de spullen op de daarvoor bestemde plaats. De verkoopster sloeg de volle prijs aan op de kassa. Ik wees haar op de bordjes 1+1 gratis. Er werd iemand geroepen omdat de kassa dit niet aangaf. Deze mevrouw zei dat de aanbieding de vorige week betrof. De bordjes waren nog niet weggehaald, het was een foutje. Ik kreeg de aanbieding niet.
Ik ben van mening dat ik de aanbieding nog had moeten krijgen, het is een fout van het filiaal. Zolang de bordjes er staan geldt de aanbieding.
Ik zie graag Uw antwoord tegemoet.

Vriendelijke groeten,
Danuta Skrzetuszewski

Mijn mening is dat zolang de bordjes er staan ik recht heb op de aanbieding.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I.D. Skrzetuszewski