Klacht: aanbieding kaart reeds meteen geactiveerd

op 01 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Verleden week was er een graveer pen in aanbieding, meteen geactiveerd, uur låter naar winkel, gelukkig vlakbij ivm minder validiteit. Aangekomen, meteen gevraagd, helaas was niet binnen gekomen, andere dag terug komen was advies. Heb ik gedaan net als daar op volgende dgn. Helaas nooit in winkel gekomen, en er kan niet gezegd worden of hij nog arriveerd. Flink balen actie tot 3mei, tijd dringt voor korting, daarvoor hebben we pas tenslotte. Ik houd me aan de regels, ben ik te laat eigen schuld, vergeten activeten eigen schuld. Maar wat nu, had me erop verheugd, tenslotte geactiveerd, elke dag vanaf activatie naar winkel geweest, weer iemand zoeken die wat weet, alle begrip dat ze het niét allemaal weten. Onderhand ben ik t spuugzat, elke dag opnieuw weer nee horen en weet niet of hij nog geleverd wordt. Ik wil hem gewoon, en nä al die wandelingen die me niet bepaald goed doen, vindt ik dat er oplossing moet komen, waar gaat t over zegt u misschien, om 2 euro nog wat, ja en dat is nou net waarom ik zo graag naar kruidvat gå. Heb geen geldboom, prijzen zijn leuk, ik vindt het in principe feest om naar kruidvat te gaan en lekker snuffelen, keer terug komen maak ik ook nóóit probleem vän. Maar nu heeft niemand n anfaller voor mij dus probeer ik het maar zo. Ik betreur dat best, want kom er altijd met personeel uit, zijn ook nooit grote dingen, maar n vraag en wordt altijd vriendelijk geholpen. Hopelijk gebeurt dat nu dan ook, met vriendelijke groeten Anne-Marie

Dat staat hierboven reeds erbij vermeld.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Marie1961