Klacht: aanbieding gehad voor 4 maanden gratis groene stroom in combinatie met ipad

op 04 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Op het moment dat landelijk de Ipad actie in ging van Oxxio is er een vertegenwoordiger van Oxxio bij mij aan de deur geweest met de aanbieding om over te stappen naar de Oxxio.
Vertegenwoordiger bood mij het volgende aan:
ik zou bij het aan gaan van een contract tot 30 juni 2013 ik 4 maanden gratis groene stroom ontvangen en een welkomsvoucher aangeboden voor een verrassingspakket.
De vertegenwoordiger gaf aan dat dit een Ipad zou betreffen ,want daar liep op dat moment de actie voor.
Doordat zo’n Ipad mij erg leuk en interessant leek ben ik op het aanbod in gegaan.
Ik hoefde alleen de code in te voeren via www.oxxio.nl/verrassing.
Na dit te hebben gedaan bleef ik wachten op de te leveren producten.
Aan alle voorwaardes had ik inmiddels voldaan ,maar na een maand nog geen Ipad ontvangen.
Contact gezocht met de klantenservice van de Oxxio en daar werd mij medegedeeld dat ik geen recht zou hebben op de Ipad :s.
Aaan de medewerkster toch aangegeven dat ik er volgens de voucher er recht op zou hebben.
De medewerkster zou dit voor mij na vragen en na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gehangen,kreeg ik te horen dat mij een bespaarpakket (twv 50euro) kon worden aangeboden(Ipad waarde 479 euro).
Aan de medewerkster uitgelegd dat ik het hier niet eens mee was.
Medewerkster gaf toen aan dat ze het zou uitzoeken en dat ik de dagen erna zou worden terug gebeld.
Na een week nog niks te horen gekregen te hebben zelf maar weer contact opgenomen met de Oxxio.
Opnieuw kreeg ik na lang wachten een medewerker aan de lijn.
Hij gaf aan na mijn gegevens te hebben bekeken dat ik daadwerkelijk aan alle voorwaarden voldeed om de Ipad te krijgen.
Mij werd aangegeven dat er alsnog een code zou worden toegestuurd voor de aanschaf van een Ipad.
De dagen/week erna nauwkeurig mijn mail in de gaten gehouden om te kijken of de code me was toegestuurd.
Na een week wachten nog geen code ontvangen en dus nogmaals contact opgenomen met de Oxxio.
Medewerker gaf aan dat er geen code was verstuurd en dat ik ook geen aansprak kon maken op de Ipad,terwijl dus in vorig gesprek me dit wel was toegezegd.
Uitgelegd aan de medewerker dat ik hiervoor wel een voucher had gekregen en toezegging van zowel vertegenwoordiger als medewerker van de klantendienst had gekregen over het krijgen van een Ipad.
Mij werd verzocht kopies op te sturen van de vouchers.
Na dit te hebben opgestuurd kreeg ik een week later (inmiddels sinds het lid worden van de Oxxio 3maanden! verstreken) een brief thuis met daarin dat ze bij de Oxxio mijn documentatie ontvangen hebben en dat ik als tegemoedkoming naast de 4 maanden gratis groene stroom toch een bespaarpakket zal ontvangen.
Weer contact opgenomen met de Oxxio om aan te geven dat dit niet is wat de afspraak zou zijn.
Medewerkster kijkt nogmaals alles na en komt met de boodschap dat ik niet én 4 maanden gratis groene stroom én een Ipad zou krijgen maar alleen de 4 maanden gratis groene stroom en een bespaarpakket zou krijgen en dat niet veranderd kon worden.
Aangegeven bij de medewerkster dat dit een hele slechte manier van klantenbinding is en dat ik het er niet mee eens ben.
Medewerkster gaf aan dat ze nu niks anders voor me kon betekenen.
Dus wat kan ik nu nog verder doen??????

Ik ben eigenlijk alleen nog maar te vreden te krijgen als de Oxxio mij toch nog de toegezegde Ipad zal leveren

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 10 juli 2012 om 11:43 geantwoord

Onderstaande e-mail naar de klant verstuurd.

Geachte heer Quist,

Naar aanleiding van uw bericht op www.klacht.nl, stuur ik deze e-mail. U geeft aan dat een verkoper van Oxxio uw een voucher heeft gegeven met de mededeling dat u een iPad zou ontvangen. U verzoekt Oxxio om u 4 maanden gratis groene stroom, een iPad en een bespaarpakket toe te sturen. Graag informeer ik u hieronder.

Aanmelding
U heeft zich op 16 april 2012 aangemeld bij Oxxio. U geeft aan dat uw aanmelding plaats heeft gevonden op het moment dat Oxxio een landelijk iPad campagne had gelanceerd. Dit is echter niet het geval. Oxxio heeft de iPad campagne pas op 18 april 2012 landelijk gelanceerd. Daarnaast heeft Oxxio pas sinds 1 mei 2012 onze verkopers hierover geïnformeerd. Voor 1 mei 2012 werden er geen iPads aangeboden.

iPad
Oxxio kan niet voldoen aan uw verzoek om u een iPad toe te sturen. U bent klant geworden onder andere voorwaarden (4 maanden gratis stroom met een eenjarig contract).

Verassing
Met uw verrassingsvoucher heeft u een bespaarpakket gewonnen. Deze wordt naar u verstuurd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door dennis quist