Klacht: aanbieding caviavoer

op 16 februari 2018 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Ik had vandaag caviavoer nodig.Dus ik naar Pets Place op de woonboulevard in Heerlen, Ik kom binnen en zie dat mijn benodigde voer in de aanbieding is. 2e zak van 1,5 kilo gratis. Das mooi meegenomen denk ik , dat is dus 3 kilo voor de prijs van 1,5 kilo.
Ik loop naar het schap van het voer en zie dat de 1,5 kilo zakken ( alweer eens) op zijn. Ik denk godver………….enz. Maar ik moet voer hebben want alles is op. Zie ik dat er wel nog 3 kilo zakken zijn… en ik denk dat moet toch ook kunnen.Betaal ik daar de 1,5 kilo prijs voor € 9,99 ipv € 17,99.

Probleem opgelost denk je dan. Maar aan de kassa wordt er moeilijk over gedaan. ik vraag om uitleg, maar het enige dat de kassajuffrouw kwijt wil is dat dat niet gaat.Ik zeg roep de baas er maar eens bij,

Hij komt en ik doe weer mijn verhaal en vraag om uitleg,maar met een vreselijke arrogante smile op zijn gezicht zegt hij dat gaat gewoon niet.
Er logisch ,2 maal 1,5 kilo voor € 9,99 en 3 kilo voor €17,99…..en nog arrogant ook.

Ik heb die zak uiteindelijk gekocht voor € 17,99 , daar mijn caavjes niets meer te eten hadden,
Ik wil een gratis zak voer en een verontschuldiging van pets place voor de arrogante klantenbehandeling.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

Reactie van de melder van de klacht bertmichel

4 maanden geleden - Zie mijn bericht hierboven....

Reactie van de melder van de klacht bertmichel

4 maanden geleden - Op 17 februari krijg ik het bericht dat pet place mijn klacht niet eens in behandeling wil nemen....🤨🧐 over arrogantie gesproken....🤔🤔😏😏😂.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertmichel