Klacht: Aanbetaling nooit terug gestort

op 12 april 2017 over OVM Trading in de categorie Handelsondernemeing

OVM TRADING IN STROE
Via internet een deal gemaakt met een auto die bij dit bedrijf te koop stond.
Omdat er een week of twee over heen zou gaan voor dat ik in de gelegenheid was om deze op te halen heb ik aan geboden om een kleine aanbetaling van 100 eur te doen.
Vlak voor dat ik deze zou ophalen wordt ik gebeld met de mededeling dat de auto en enorme herrie maakte en kwam vanuit het motorblok.
Nu boden ze mij aan om de koop te ontbinden en daar ben ik op ingegaan.
Nu bijna een maand later niks terug gestort gekregen.
Ik heb ze meerdere keren gebeld en ge smst en iedere keer een smoesje.
Eerst was het de persoon die over de financiële kant gaat is op wintersport.
Dan is het weer wat anders en nooit geven ze gehoor.
Maar telkens de belofte dan en dan storten we het terug maar dat gebeurt nooit.
Dus mensen nooit maar dan ook nooit in zee gaan met OVM Trading uit stroe en ook niet met de man daar Ronald.
Als ze mij een oor aan naaien voor een schramele 100 eur hoe zal het zijn als u daar een echt probleem heeft met uw aankoop.

OVM TRADING UIT STROE ZIJN OPLICHTERS.

IK HEB AANGIFTE GEDAAN BIJ DE POLITIE

Terug storting en compensatie

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OVM Trading in behandeling genomen

Bericht van OVM Trading

1 maand geleden - klacht.nl plaatst klachten maar controleren deze niet op waarheid!! ook worden de klachten naar herhaaldelijk verzoek niet verwijderd!! reacties van ons bedrijf op de klacht worden niet geplaatst!!! ook mails naar klacht.nl hebben geen resultaat, laat staan dat we een reactie ontvangen. via deze weg wil ik nog eenmaal proberen de klacht richting ovmtrading ongedaan te maken. mocht dit niet werken en we vernemen wederom geen reactie zal ik een procedure starten!!

Alle klachten die gemeld zijn door Andy HADRY