Klacht: Aanbetaling nog altijd niet terug betaald.

op 19 december 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

10-10-2017 is Willem Driebergen bij ons op bezoek geweest voor het regelen van een scootmobiel. Hier voor hebben wij 50% van het totale bedrag moeten aanbetalen. 17 oktober hebben jullie een aangetekende brief ontvangen met annulering. Het verschuldigde bedrag zou terug overgemaakt worden naar ons. Na veel bellen en beloftes dat het overgemaakt zou worden hebben we tot op heden nog steeds niks ontvangen.

Als de verschuldigde aanbetaling is terug betaald

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PractiComfort over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van PractiComfort

4 weken geleden - Beste heer Brauns, Allereerst mijn oprechte excuses dat het bedrag nog niet is terug gestort. Het is niet de bedoeling dat u zolang moet wachten op uw geld. Zoals telefonisch met u besproken ga ik hier erachteraan en zal ik ervoor zorgen dat het bedrag uiterlijk deze week nog op uw rekening staat. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen. Met vriendelijke groet, SilverMobility de serviceorganisatie van PractiComfort 071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door mnbrauns