PractiComfort Complimenten
op 6 september gebeld met een medewerkster van Practicofort, dat ik mijn sleuteltje van mijn Badfort scootmobiel ben verloren, dat was volgens deze medewerster geen probleem ik stuur u een nieuwe op morgen heeft u hem in huis, Tja was... Lees meer
Al meerdere keren gevraagd hoe ik mijn contracten moet opzeggen.Geen antwoord gekregen. Lees meer
IN JANUARI IS 180 EURO AFGESREVEN VAN MIJN REKENING VOOR SERVICEBEURT VAN MIJN SCOOTMOBIEL WANNEER ZAL DEZE PLAATS VINDEN HET IS NU REEDS OKTO BER Lees meer
de traplift gaat als ik erop zit eerst gewoon omhoog halverwege de trap gaat hij heel langzaam omhoog wat kan ik daar aan doen Lees meer
Geen enkel reactie op mijn klacht via klacht.nl. Wel een reactie op mijn klacht via google review.
n.a.v. mijn klacht daar, kreeg ik het verzoek contact op te nemen. Dit gedaan en daarop kreeg ik bericht dat er geld terug gestort... Lees meer
4x telefonisch contact gezocht en gevraagd om gespecificeerde nota vanwege een automatische afschrijving door practicomfort. Afschrijving is gedaan zonder dat practicomfort een getekende machtiging hiervoor had en betrof een bedrag wat al betaald was! Zelf het bedrag gestorneerd en nog... Lees meer
De adviseur van Mobilae (voorheen PractiComfort) heeft bij het adviesgesprek over de aanschaf van een traplift onze wensen
totaal niet serieus genomen, waardoor in de door Mobilae aangeboden offerte alleen de naam van de lift juist was en verder niets. Lees meer
heb op 18/08/2020 een contract aangegaan voor verandering van badkamer. de leverweek was 39 of 40 week. onmiddelijk voorschot betaald. heb reeds verschillende keren contact gehad, steeds een excuus. ze hadden nu beloofd om te komen in deze week, wederom... Lees meer
kunnen niet plaatsen op de datum die beloofd is Lees meer
Geachte mej. Hermsen
De monteur is eindelijk vandaag langs geweest, bij nadere controle is gebleken dat bij beide scootmobielen er accu's inzitten van 12 volt 50AH.
Terwijl ik bij de opdracht specifiek heb gevraagd om 64 km te kunnen... Lees meer