Klacht: aanbelingskosten

op 21 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

na een reis geboekt te hebben werd deze geannuleerd door neckermann zelf ,omdat de prijs op de site niet correct was (te laag) ,maar had wel de aan betaling gedaan ,gebeld naar neckermann en die zeiden ,dat het geld gelijk werd terug geboekt ,oke dan maar op de vraag of ze mischien op een andere reis wat korting konden geven was het antwoord nee ,dit was de beslissing van supervisor van dijk ,oke dan
na een paar dagen weer gebeld waar het geld bleef zeiden ze het word altijd vrijdags over gemaakt nou dan wacht ik wel even ,die week daarop dinsdag weer gebeld ,waar bleef het geld ,nou even het dossiernr nagaan ,nou meneer er staat niets meer open ,dus kan het vanmiddag op de bank staan ,weer gekeken in de middag ,niets weer gebeld ,ja even kijken er was een fout bedrag overgemaakt en daar zat de fout ,maar we gaan het zo spoedig mogelijk in orde maken ,oke al met al ben ik niet op vakantie geweest ,heb wel snipperdagen op genomen ben een paar tientjes bel kosten kwijt aan het 0900 nummer en neckermann (supervisor van dijk)zegt gewoon ja jammer dan ,ik vind dit niet kunnen ,als ik nu een prijs ziet op de site kun je je afvragen is deze wel correct ,en zo niet de aanbetaling moet je vooraf betalen ,maar terug krijgen is wel heel lastig

ja dat is aan neckermann ,maar met die belkosten ,ben ik echt niet gelukkig

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 23 januari 2014 om 10:42 geantwoord

Frontoffice: Mail gestuurd naar klant dat wij hem tegemoet willen komen met de telefoonkosten. Wij hebben deze klacht afgehandeld op 23-01-2014 om 10.41.

Heeft op 26 januari 2014 om 19:52 geantwoord

ik heb een mail gestuurd met de telefoon kosten ,en moet nog bericht krijgen of dat geaccepteerd word

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door roeper