Klacht: Aan het lijntje gehouden worden en liegen

op 21 mei 2016 over Domica in de categorie Verhuur

Wij hadden een huis die wij heel graag wilden huren ivm met ons werk,wij mochten gaan bezichtigen.De vorige mensen die voor ons waren die het huis hadden bezichtigd lieten niks meer van zich horen,wij hebben dagelijk gemaild en gebeld of wij het huis konden huren en elke keer vage verhalen,dat die andere mensen een beter schetsprofiel hadden en dat ze met de buren hadden gepraat,terwijl wij nette werkende mensen zijn die het makkelijk kunnen betalen.En wat blijkt toen wij langs het huis reden dat er anderen zitten van die jonge lui ,schandalig dat jij die (domica amersfoort ) kiest en ons aan het lijntje hebt gehouden.ik had al van veel mensen gehoord dat jullie een slecht bedrijf zijn wees trots op je werk,mensen ga naar de rebogroep daar wordt je namelijk wel eerlijk en met respect behandeld.

Niet tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domica

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domica nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim1970