Klacht: aan het lijntje

op 12 mei 2020 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-2-2020 kochten we kaarten voor een voorstelling op 20-4-2020 en toen op 14-4-2020 wel duidelijk was geworden dat dit vanwege covid-19 niet door zou gaan hebben we contact gezocht om ons geld terug te krijgen. Sindsdien bleven we regelmatig contact zoeken, en kregen daarbij soms e-mails – en 1x zelfs een telefoontje – over ons verzoek. Echter de termijn waarop beloofd werd het geld terug te storten werd steeds langer en is nu, op 15-5-2020 ‘enkele maanden’. Wij krijgen dus voorlopig ons geld helemaal niet terug. Flinke kans dat viagogo op faillissement afkoerst en we naar ons geld kunnen fluiten.

Gewenste Oplossing:

Restitutie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Viagogogedupeerde