Klacht: Aan- en verkoop tickets Andrea Bocelli in Pisa (I)

op 03 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Eind maart 2017 2 kaartjes gekocht via Viagogo voor bovenstaand concert. Week later wegens omstandigheden doorverkocht ook via Viagogo. Dit ook bevestigd gekregen per mail, met de mededeling dat voor 12 juli tickets geüploaded en verzonden moeten worden. Nadat ik in april tickets heb ontvangen via UPS deze gelijk ingescand en doorgestuurd naar Viagogo. Ruim op tijd dus! Wederom bevestiging per mail. Op 31 juli (3 maanden later) een mail dat binnen 5-8 werkdagen zal worden uitbetaald. Echter op 1 augustus (concert is 2 augustus) krijg ik te horen dat tijdens verkoop is aangegeven dat dit E tickets zouden zijn, en dit niet zo blijkt te zijn ?! Dat klopt, ontvangen via UPS destijds! Kennelijk heb ik dit verkeerd aangegeven tijdens verkoop? Ik kan me idd vergist hebben. Maar waarom betalen wij commissiegegevens aan Viagogo als er dan niemand op attent wordt gemaakt dat de tickets die verstuurd zijn geen E tickets zijn, of je dit verkeerd hebt aangegeven? Dan had ik nl nog dik 3 maanden de tijd gehad om dit aan te passen en te kunnen verkopen! Nu was ik, mede door bevestigingen van Viagogo in de veronderstelling dat alles Ok ging, en word ik op mijn vakantie adres 1 dag voor het concert met de rug tegen de muur gezet, en lijken 290,- naar de haaien! En tot overmaat van ramp schrijven ze dan op de dag van het concert: u kunt u tickets weer verkoopbaar stellen??? En wie wert zijn er gewoon mensen met mijn kaartjes naar het concert geweest, en ligt t geld bij Viagogo in de beurs?!! Maffia!

Wanneer ik mijn geld terug krijg, minimaal 250,-.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annie1974