Klacht: a3berk

Op 22 april wordt ons pakket in ontvangst genomen door GLS in Spanje voor levering bij ons in Arnhem
Afgelopen vrijdag 8 mei telefonisch een antwoord proberen te krijgen via Klantenservice op mijn nog steeds niet bezorgde pakket.
Helaas kost dat een euro, de medewerker heeft niet het fatsoen om mij het verhaal te laten doen en valt mij telkens in de reden met de vraag wat het pakketnummer is.
Vervolgens is het antwoord dat het pakket in Spanje is. Goed gezien van de beste man, wij zien dat ook op Track en trace. Een 30 seconde later is het pakket ineens vermist en moet ik maar contact gaan zoeken met de afzender vertelt de man van de klantenservice.

Inmiddels blijkt volgens Track en trace het pakket in Duitsland te zijn??

Pakketnummer: 01053296062275

1; Waar is mijn pakket, welke sinds 22 mei in bezit van GLS?
2; Wordt het nog geleverd ?
3; Tekortkoming van professionaliteit bij de Klantenservice waar ook nog eens voor betaald dient te worden door de klant!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 12 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Indien GLS mij op een proffessionelere wijze te woord had kunnen staan via het betaalde nummer van de klantenservice en mij op hoogte had kunnen stellen van de status van ons pakket op dat moment dan hadden wij voor dit laatste verzoek ook begrip kunnen hebben. Als wij de keuze hebben dan voor ons geen GLS meer als transporteur!!

Alle klachten die gemeld zijn door A3berk