Klacht: teveel opleidingsgelden geincasseerd

op 12 december 2018 over A-Tax De Vries in de categorie Taxibedrijven

Ik heb een contract gekregen bij ATAX de Vries te Hillegom van zeven maanden, ingaande op 6 juli 2018. LWT-pas gehad, is een leerwerktraject-pas die vier maanden geldig was, vanaf julinov. 2018, binnen die vier maanden heb ik 1x praktijk en 1x theorie-examen gedaan, ben helaas voor beide onderdelen gezakt. De praktijkexamen staat nu op 19 december 2018 gepland, maar ben nu ontslagen bij ATAX.

Als de LWT-pas is verlopen, mag je volgens KIWA niet meer op de LWT kaart rijden, ook niet op je BSN-nummer. Ik heb geweigerd, omdat de boete ernstig hoog is en ATAX die zeker niet gaat betalen, ATAX kennende.

Nu is er in vier maanden tijd bij mij 2x 100,- ingehouden en 1x 800,
vier autorijlessen gehad 1x theorie en 1x praktijk- examen gedaan, dat kan geen 1000,- euro kosten. Dit is diefstal.

Een volledig uitgeschreven specificatie van de Rij-opleider Wolff te Vlissingen, wat er aan hen betaald is door ATAX.

Een volledige specificatie van ATAX naar mij toe hoe de kosten van de opleiding opgebouwd zijn.

Het zou fijn zijn als Dhr. B. van der Ploeg Hoofd Personeelszaken, zijn professionaliteit kan behouden, door is een keer niet de hoorn op de haak te gooien en mensen gewoon te woord te kunnen staan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A-Tax De Vries nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaanR