Klacht: Schofterig behandeld

Remco oord op 01 december 2023 over A-Tax De Vries in de categorie Taxibedrijven

Hallo ik kreeg via de zorgverzekering dit taxi bedrijf om mij te brengen en halen om voor keelkanker behandeling behandeld te worden in vu Amsterdam…de eerste 3 weken van de 7 kwamen ze zowel op de heenweg en terugweg gemiddeld 1.5. Tot 2 uur te laat waardoor ik gelijk al 2 bestralingen miste…zou door de centrale komen….anyway nu in mijn 1 na laatste week had ik op vrijdag een dubbele bestraling. Maar ze kwamen weer ruim 1.5 uur te laat…dat werd wel netjes gemeld..dus ik bel de bestraling afdeling van vu..en zeg dat ik het weer niet redden ga. Maar werd in de wacht gezet dus ondertussen cancel ik mijn rit ik dacht daar goed aan te doen.opeens nam vu op en zei dat ik de behandeling niet missen mocht….dus ik bel gelijk a taxi….en vertel mijn probleem door hun note bene veroorzaakt…weet u wat ze zeiden: dan belt u maar een ambulance???wij zijn n taxie en vertraging kan gebeuren..ik zeg nog ja maar denk nee wand jullie nemen zorg ritten aan. Dus ook wij zijn betalende klanten wand ik betaal mijn hele leven netjes mijn verzekering…..

Een zeperd voor mijn laaste week ook ik verdien hoede service

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over A-Tax De Vries

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A-Tax De Vries nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco oord