Klacht: A-sociale bezorger

op 13 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tijdens een druk moment belt deze bezorger van DPD aan. Omdat er niet direct wordt open gedaan belt hij nog eens, en nog eens en nog eens. Vervolgens blijft hij de bel ingedrukt houden. Minuten lang!

De klant waarmee ik bezig was afgeholpen en gelijk naar de deur gegaan. Krijg vervolgens een grote bek van de bezorger dat het belachelijk lang duurt. Ook na uitleg dat alle medewerkers met een klant bezig waren en het verzoek om dan de volgende keer als het wat langer duurt via de voordeur te komen werd ook niet begrepen. We moesten gewoon gelijk open doen als meneer kwam.

Mijn collega’s geven vervolgens aan dat het ieder keer hetzelfde liedje is met deze bezorger. Altijd een grote bek. Is al een keer weggereden zonder de spullen af te geven ook.

Vriendelijk verzoek deze man wat manieren bij te brengen. Hij was bij ons op vrijdag 13.03.2020 ca. 15.00 uur aan Jagtlustkade 17 te Sassenheim. Kenteken bus: VD-339-V

Ik ben tevreden als deze man zijn excuses aan komt bieden (vragen naar André) en zich vervolgens normaal gedraagt en zijn grote mond houdt!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 maart 2020 om 10:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]