Klacht: A.H. Kwinkelier Bilthoven

op 09 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na elk bezoek bij AH word ik weer moedeloos. Wéér is de 50% korting niet doorgegeven en moet ik naar de klantenservice. Regelmatig zie ik artikelen die over-datum zijn. Vandaag, 9 mei, ligt er een zak biologische boontjes tot 5 mei. Vroeger gaf ik die artikelen nog af, maar niemand maakt zich er druk over en het wordt zonder commentaar aangenomen. Dus dat doe ik niet meer. De klantvriendelijkheid is in dit filiaal ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Pak die onverschilligheid eens aan en geef het personeel een cursus klantvriendelijkheid!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2621117481438