Na ongeveer 4 jaar na aankoop is het beeld ineens verdwenen. Nog wel geluid en ambilight functie. Het mankement is identiek aan dat wat Dennis beschrijft.
Toch wel frapant, dezelfde klacht omstreeks dezelfde tijd!
Vertrouwen in Philips kwijt. Hebben nu een LG... Lees meer
Ik heb problemen met mijn tv. Philips zegt actie te ondernemen, terug te bellen en met een offerte of voorstel te komen, maar doet niets.
Weer heel lang aan de betaalde 0900 lijn gezeten. Resultaat weer vage toezeggingen. We nemen zo... Lees meer
Een dure tv van 5000€ in 2006 aangeschaft kan echt niet zomaar bezwijken, de eerste tv met een ambi-light uitvoering en de kleuren en het beeld vallen steeds uit, nu is de TV geheel uitgevallen. Lees meer
De radioalarm wekker is op geluid sterkte niet regelbaar.Het geluid bij het wekken is veel te luid. Alleen als je de radio separaat aanzet is het geluid te regelen van 0 tot geluidsterkte 15. Lees meer
ik heb op 10-06-2013een sarista koffiezetter gekregen
nog geen twee maanden erna stuk koffiemaler werkte niet meer
opgehaald voor reparatie ruim week weg ander koffie zet app. moeten lenen sarista weer terug nog geen twee maanden erna weer stuk geeft... Lees meer
Beste Philips,
In oktober kocht ik via een internetwinkel de badkamerlamp Acorn 322103116.
Het duurde voordat ik iemand vond om hem op te hangen.
Vandaag is dat gebeurd.
Na het ophangen bleek dat de lamp niet wilde branden.
Oorzaak: een klein stukje plastic, minder dan... Lees meer
Ik heb inmiddels 4 drinkbekers met tuit en ze horen niet te lekken. De waarheid is echter dat ze allemaal lekken! Ik ben het kotsbeu dat iedere dag de vloer onder de plakaten zit, want helaas kan ik m'n dochtertje... Lees meer
Graag wil ik mij bij het verzoek van diverse anderen aansluiten om de roterende Spiesgrill van Phillips HD 4151 weer terug in de handel te brengen. Het is geweldig handig apparaatje, maar helaas…nergens verkrijgbaar. Lees meer
Het apparaat schakelt steeds uit tijdens het koffie zetten. Als ik hem dan opnieuw aanzet is het even later weer precies hetzelfde. Ik heb de senseo op 21-10-2011 gekocht. Lees meer
19/06/08 kocht ik een stofzuiger Performer.Binnen 1 jaar had ik problemen met het voetstuk.1 kant klikte niet naar beneden. Inmiddels heb ik al 4x een nieuw voetstuk gehad, maar ook nu doet zich hetzelfde probleem voor. Nu loopt er ook... Lees meer