Mijn sarista apparaat is weer eens kapot nu doen ze mij een aanbieding ik kan een ander apparaat uitzoeken
En als hij duurder is moet ik bij betalen oké terecht
Maar het apparaat wat ik wil hebben kost €709
Maar bij... Lees meer
Ongeveer 1,5 jaar heb ik met plezier gebruik gemaakt van mijn Philips Sonicare tandenborstel en ineens laad mijn tandenborstel niet meer op, vind het een fijne tandenborstel maar prijs/kwaliteit vind ik wel heel erg onder de maat. Helaas heb ik... Lees meer
Ik heb nu bijna drie jaar een Philips Livingcolors Lamp 2e generatie en de adapter is kapot gegaan. Na contact gehad te hebben met de Philips spare shop schrijf ik deze klacht. De lamp is zo ongeveer 2 1/2 jaar... Lees meer
We hebben een PHILIPS TV gekocht met NET.TV.
Nu is er al maanden een storing (o.i.d) waardoor we dit niet meer kunnen ontvangen. Mijn vrouw ligt ernstig ziek in bed en wil graag diverse zaken terug kijken. Ik heb inmiddels 10... Lees meer
Op 31-01-2014 heb ik bij de blokker in Zwolle deze Philips steam plus fc7020/01 gekocht voor 99,95
Maar de stoom pads van de steamer plus daar bij laat de klak strip helemaal los en dit gebeurt bij bijde pads
Hiervoor... Lees meer
Mijn televisie een 46", type: PFL7605, heb ik op 3 februari 2011 gekocht.
Aankoopbedrag destijds 1200,- euro. Op 2 februari jl. tijdens het kijken een knal in het scherm en hierna in het geheel niet meer werkzaam.
Gezien de kosten en... Lees meer
1 dec 2013, nieuwe 24 inch Philips smarttv gekocht
Zat 25 januari 2014 gebeld met Philips helpdesk omdat TV blijft hangen. Na gesprek helpdesk, vastgesteld dat toestel retour moet worden gezonden. Alle onderdelen moet worden ontkoppeld/losgeschroefd. (ik heb alles losgemaakt en... Lees meer
Hallo,
Ik zou een klacht in willen dienen over onze aventflessen.
We wassen deze met de hand af en onze 2 dochter drinken alleen pure sappen.
Toch zijn 2 van de 4 flessen helemaal oranje verkleurd.
de andere 2 flessen zijn nog wel van... Lees meer
Mijn Exprelia is nu voor de vijfde keer op reparatie. De eerste twee keer is deze naar Servilux in België geweest.
Gisteren is hij voor de derde keer opgehaald door E-Care Duiven. Daarnaast heb ik een keer of tien met Philips... Lees meer
Mijn apparaat heb ik aangeschaft in november 2011. Vanaf het begin af aan deed het 'tuitje' waarmee men melk kan opschuimen of heet water kunt pompen voor thee het niet naar behoren. Omdat ik deze verder toch niet gebruik of... Lees meer