Ik had een klacht tegen Philips ingediend over de onbeholpen constructie van een hanglamp en een verkeerd advies op de website over een dimmer.
Philips heeft hier nooit een oplossing voor aangeboden, maar slechts een link naar de handleiding en onjuiste... Lees meer
Graag wil ik Philips verzoeken om de roterende Spiesgrill van Phillips HD 4151 weer terug in de handel te brengen. Wij hebben de onze na dertig jaar helaas bij het vuil moeten zetten..inmiddels mankeerde er te veel aan. Het is... Lees meer
Ik heb dit apparaat bijna anderhalf jaar. De laatste maanden (ca. 3) worden regelmatig wel bonen gemalen, maar er wordt geen koffie gezet. De zetgroep zit vol met gemalen koffie. Normaal maak ik de zetgroep afhankelijk van gebruik eens per... Lees meer
Ik heb de Sporthoofdtelefoon met oorhaakjes ActionFit, Oranje/grijs SHQ3217/10 gekocht omdat ik ontzettend veel andere typen van Philips en andere merken versleten heb tijdens mijn trainingen. De meeste zijn kapot gegaan door mijn vele transpireren. Toen kwam ik dus bovengenoemde... Lees meer
Deze stofzuiger hebben we nou 2 jaar en bevalt prima!
Maar vandaag is tijdens het stofzuigen van de trap het hengsel finaal afgebroken.
Mijn neefje liep eronder, gelukkig kon ik de stofzuiger nog net opvangen, anders waren de gevolgen niet te overzien... Lees meer
Mijn blender vd keukenmachine HR7775 lekt van onderen, enkele jaren geleden hebben wij deze machine compleet gekocht en altijd met tevredenheid gebruikt.
Hoe kan dit nu gebeuren, de blender is niet gevallen of iets dergelijks. Lees meer
Beste mensen,
Hierbij wil ik de bar slechte service van Philips met jullie delen. Ik wil jullie ten zeerste afraden om een Saeco Espresso van Philips te kopen. Het apparaat is na 2 jaar allerlei kuren gaan vertonen waardoor deze niet... Lees meer
Graag wil ik mij bij het verzoek van Debora aansluiten om de roterende Spiesgrill van Phillips HD 4151 weer terug in de handel te brengen. Mijn ouders hadden hem maar nergens te krijgen.
Lees meer
pas 10 maanden in gebruik en nu aan de buitenkant kaal en lelijk(geen kalkaanslag)
De garantie is 2 jaar! Lees meer
Mijn vriend en ik hebben eind oktober 2011 een Philips Sonicare gekocht. Rond de feestdagen in december 2013 begon het apparaat zo nu en dan te haperen. Op advies van de Mediamarkt, waar we het apparaat gekocht hadden, voortijdig nieuwe... Lees meer