Keukenaankoop Ikea 11-2011: bevat Whirlpool oven met klok. Na 3 jaar (eind 2014): klok maakt veel herrie. Vervangen klok onder garantie 01-2015. Nu wederom na weer 3 jaar klok veel herrie. Ikea stelt: garantie keuken is 5 jaar dus geen... Lees meer
ondanks het exact volgen van de instructie lukt het niet de keukenplanner te gebruiken op mijn Mac computer. Plug in op de juiste manier geïnstalleerd Lees meer
Dak van het paviljoen is versleten en gescheurd
Nieuw doek is niet te koop bij IKEA.
Als wij dit hadden geweten hadden wij dit paviljoen niet gekocht ,maar je ben bij IKEA en je ziet een mooi paviljoen je vertrouwd IKEA maar... Lees meer
het is onmogelijk een nieuwe Ikea Family pas aan te vragen via jullie site.
heel vaak opnieuw geprobeerd, steeds foutmeldingen en Oeps!
oude kaartnummer ingevuld, emailadres ingevuld,lukt niet.
ook een medewerker aan de telefoon is het niet gelukt!
Slechte services. Lees meer
Op 16 januari 2018 heb ik per mail een serviceverzoek in gediend bij customersupport van Ikea nadat ik geprobeerd had om telefonisch Ikea te benaderen.
Meteen een reply gekregen dat mijn mail wordt verwerkt en dat er zsm contact met mij... Lees meer
Ik wil een klacht indienen over de rolgordijnen die ik bij IKEA gekocht, ik heb 5 rolgordijnen Liselott gekocht. De rolgordijnen zijn niet te bedienen ze blijven niet op de gewenste hoogte hangen. Ze schieten constant helemaal naar boven... Lees meer
In januari bij Ikea Haarlem 2 bankjes en een stoel gekocht uit de Ektorp serie.
Na 2 weken in gebruik beginnen de hoezen nu al enorm te pluizen.
We hebben dit gemeld bij Ikea. Het antwoord was dat er iemand... Lees meer
Tijdens het shoppen viel de zwarte bank in de koopjeshoek van Amsterdam op en omdat er niemand aanwezig was ben ik met de prijskaartje met streepjescode naar de kassa gegaan om af te rekenen, daar vroeg ik of ik de... Lees meer
Het bodemventiel Orrevik (045.607.85) is in Nederland bijna 260% duurder dan hetzelfde artikel in België.
Ik was van het weekend in Belgie en dacht daar moet ik even 2 van halen wanneer ik weer in Groningen ben. Helaas was dat... Lees meer
Ik had 3 jaar terug een PAX kleding kast gekocht van IKEA, en ik wou nu uitbreiden met een derde kast ernaast van hetzelfde model en kleur enz.
Alleen nu ben ik erachter gekomen dat ze die kast niet meer... Lees meer