Begin 2016 heb ik bij u 'n keuken gekocht.
Het houten aanrechtblad begon na 'n half jaar slijtplekken te vertonen.
Ik ben 2 maal bij u in de zaak geweest met foto's maar ik ben niet goed geholpen.
Nu worden... Lees meer
We ordered wall panels for our kitchen in store on the 28th May 2018. They were delivered on the 22nd June and one of the panels was severely damaged in transit. Another one of the panels arrived in the wrong... Lees meer
Op maandag 11 juni zou mijn levering (bestelnummer:968872721) van ikea tussen 12:00 en 16:00 komen. Ik heb voor deze dag speciaal een dag vrij genomen van werk om mijn meubels te kunnen ontvangen. Ik heb toen in een leeg... Lees meer
2 smalle latten die dienen als front en versteviging zijn verloren tijdens de verhuizing.
Bij de klantenservice aangekomen bleek dit onderdeel niet leverbaar. Onderdelen van andere ikea producten zijn wel leverbaar. Ik ga toch geen nieuwe kast van 180 eu... Lees meer
wil de keuken in elkaar zetten maar er is geen montagemateriaal bij de keuken meegeleverd zo kan ik dus niet de keuken in elkaar zetten
verder heb ik de kungsbacka besteld echter blijkt dat dat alleen de fronten te zijn... Lees meer
Ik heb in mei 2015 een badkamerkast (Storjorm €364.42) gekocht. Nu komt er in 1 spiegeldeur het weer dus dat meld ik bij Ikea. Op de website staat dat voor de meeste badkamer artikelen 5-10 jaar garantie zit. Nu bedenken... Lees meer
Ongeveer 1 jaar geleden kasten met hyttan frontjes gekocht. Blijken nu niet meer leverbaar. Lees meer
Wij hebben twee keukens van Ikea gekocht. Eentje is als kantoor in gebruik. Bij beide keukens, die in afzonderlijke ruimtes staan, zijn een flink aantal kastdeuren tot wel 4 mm krom getrokken. Er is een expertise bureau geweest om te... Lees meer
Afgelopen zaterdag hebben wij bij IKEA Eindhoven een keuken bij elkaar gezocht en besteld. Bij het uitzoeken van apparatuur werden wij erop gewezen dat de door ons uitgezochte oven en magnetron (Raffinerad) uit het assortiment gaan en er daarom 15%... Lees meer
Sinds wij de dozen hebben opengemaakt van onze pax kast stinkt de hele kamer naar wiet. We zijn er vrijwel zeker van dat het door ikea komt, want wij hebben thuis helemaal niks met wiet te maken!!! Lees meer