vandaag ben ik met mijn gezin wezen eten bij jullie en normaal gesprokken kom ik graag bij jullie een hapje eten zowel een ontbijtje als warm eten,
maar vandaag vond ik het bar slecht, de tafel was echt ranzig vies allemaal... Lees meer
Ik heb bij ikea een kast besteld en deze is netjes geleverd op 20-12-18. Echter was er met uitladen door de chauffeurs wat beschadigd waardoor er een nieuw deel zou worden geleverd op 27-12-18. Echter hebben we hier niemand voor... Lees meer
Op het secundaire magazijn, een paar kilometer van de hoofdvestiging, zijn de volgens mij zelfs wettelijk verplichte EHBO dozen niet voldoende gevuld. Een klant had een bloedende vinger, maar er was geen pleister te vinden. Er waren 2 EHBO dozen... Lees meer
24 december heb ik een order geplaatst voor de buitenschoolse opvang waar ik werk, waarbij ik aangaf dat ik bij aflevering wilde pinnen. Er werd mij verteld dat als de order op de vestiging Amersfoort werd gezet de betaling bij... Lees meer
Wij gingen onze tabletten in augustus 2018 krijgen, 1 van de 2 kwam aan en dan ook nog beschadigd. We gingen na 6 weken onze tabletten krijgen maar het is nu 30 DECEMBER en we hebben er nog niks van... Lees meer
Heb vandaag Ikea verschillende keren getracht te bellen.
Belangrijk want het gaat over een bestelling !
Heb 3 keer zeker 30 minuten naar muziek zitten luisteren.
Er wordt ook niet gezegd hoeveel wachtenden voor je zijn.
Dit kan echt niet... Lees meer
De afgelopen maand 2 x een bestelling via de webshop van Ikea geplaatst, tot 2 x toe heb ik mij verbaasd over de hoeveelheid plastic opvulling in de dozen en de grootte van de dozen. de doos had een afmeting... Lees meer
ik heb een bestelling geplaatst 10 dagen geleden.morgen wordt die bezorgd en gemonteerd. tijdsblok 8-20.graag zou ik willen weten bij benadering waneer dat is.ik woon namelijk niet op de bezorgadres en vind het zeer onbehagelijk dat ik geen inlichtingen per... Lees meer
Binnen de garantietermijn van mijn wastafelmeubel Godmorgon gaan de frontjes stuk door vocht. Staat niet in een waterstraal en meubel wordt na douchen afgenomen.
Dit alles aangegeven bij Ikea maar men stelt dat dit niet onder garantie valt. Antwoord van Ikea... Lees meer
Eind oktober hebben wij een keuken besteld bij de Ikea vestiging in Zwolle. We waren heel positief over het personeel, dat met ons meedacht en samen met ons een prachtige keuken heeft samengesteld.
Op maandag 17 december werd de keuken... Lees meer