Vanmiddag bij Ikea in Utrecht geweest om een kledingkast van circa 1500 euro te bestellen en die door Ikea te laten bezorgen en installeren. De ontwerptekening hadden wij al eerder door Ikea laten opmaken. Bestelling moest zo gepiept zijn... Lees meer
Al een paar keer een bezorging van Ikea gehad in een veeeel te grote doos,waarin 23 van de ruimte wordt opgevuld door honderden plastic opgeblazen zakjes. Buiten de enorme belasting voor het milieu, ben je een half uur bezig deze... Lees meer
Wij zijn een gezin met 6 kinderen. We hebben de afgelopen twee weken 4 slaapkamers helemaal opnieuw ingericht met malm en hemnes en twee boxsprings.
We missen een bodem plaatje van het hemnes nachtkastje van mijn dochter. Zij heeft daar... Lees meer
Ik heb inmiddels alle maten kaarsen geprobeerd ook de waxine lichten en de grote stopplaatsen in alle maten. Ze branden waardeloos. Een veel te kleine vlam is het meestal. Waardoor de waxine lichten maar voor de helft branden.... Lees meer
Na 10 minuten muziek en geen enkel bericht over wachttijd of wachtenden voor u een tweede keer weer geprobeerd. Zelfde verhaal. Klantenservice is klantminachting! Lees meer
De kast is online besteld en betaald.
Bezorging met vrachtwagen zou tussen 12 uur en 16 uur bezorgd worden.
Na 16.00 uur gebeld met 2 telefoons en bij elkaar anderhalf uur in de wacht gestaan!!!
Zonder reactie terwijl telefoonnummer bekend is.
Ik heb vanaf... Lees meer
Na een verhuizing heb je ineens kastruimte nodig en daarom kledingkasten bij Ikea gekocht. Pax-kasten, op voorraad. Na betaling wordt een bevestiging via email ontvangen met de leverdatum en tijd. Netjes thuis, tussen 2 en 4. Daarna ook, en toen... Lees meer
Gisteren kwam ik gezellig naar Ikea, heb geluncht en beneden bij de lift stond een pallet met chocola in de aanbieding, 32. Lekker voor bij de thee dacht ik nog. Thuis gekomen bij dat kopje thee bleek de chocola helemaal... Lees meer
Verkeerde dekbed toegezonden door IKEA webshop. Pakket conform instructies retour gezonden. Vervolgens belooft Klantenservice voortdurend dat het aankoopbedrag geretourneerd zal worden. Dat gebeurt niet. Eindeloos in de wacht gehangen aan de telefoon. Email geprobeerd. Messenger geprobeerd. Niets helpt. Men vraagt... Lees meer
3 januari jl. goed gemutst richting IKEA Groningen gereden om daar de STRANDMON Oorfauteuil, Nordvalla donkergrijs op te halen (incl. bij behorend bankje). De aanhangwagen achter de auto en kort voor vertrek nogmaals gekeken of er genoeg op voorraad waren,... Lees meer