Vorig jaar twee hoofdkussens gekocht voor onze tweeling, ze sliepen er prima op.
Paar maanden geleden door buikgriep moesten de kussens in de was. Geen probleem want volgens t label mocht t zelfs op 60 graden. Dat leek me... Lees meer
Op vrijdag 8 februari 2019 een paar minuten voor zes in de avond kwam de vrachtwagen voor rijden met mijn aanrechtblad er in. De bijrijder, een donker gekleurde man met baard, belde bij mij aan.
Hij kwam binnen en ik... Lees meer
Bij het In elkaar zetten van Herdla Ikea bed bleek 1 onderdeel kapot Omdat bed nagenoeg In elkaar zat na 2 uur Bij Ikea gevraagd of onderdeel aanwezig was. Kon alleen online. Telefonisch na ruim 1 uur wachttijd bleek het... Lees meer
Eind december gordijnen besteld. Er werden via bestelbus kleden geleverd. Deze geweigerd. Ikea 3 x mail geschreven, geen antwoord. Lees meer
Met de geleverde keuken ben ik dik tevreden maar....
al vanaf het begin haperde de temperatuurknop op uw bejublad raffinerad. Oven is amper gebruikt maar nu doet de knop helemaal niets meer. (geresetstroom uit en aaninstructie opgevolgd volgens boekje helpt niet)... Lees meer
Afgelopen zondag 3-02-2019 heb ik gebeld naar Ikea Amersfoort . Met de vraag: ik heb vorig jaar een rolgordijn aangeschaft maar hij werkt niet . Het rolgordijn schiet uit zich zelf omhoog . En dit ook snachts terwijl mijn zoontje... Lees meer
ik heb afgelopen jaar in aug de nieuwste kleur zwart met bloemen gekocht in delft.hardstikke leuk.Maar....moesten toch eens gewassen worden!en ja daar gingen we.t eerste kussen jawel de rits stuk.tweede kussen beiden van de driezitsbank.ze zijn aangeschaft op 21... Lees meer
Zaterdag kast gekocht, maandag levering. 'S morgens app dat kast tussen 12 en 15 uur komt. Vervolgens een mail dat kast al geleverd is, maar dat is niet zo. Dan ga je kijken dmv ordernummer of je je kast kunt... Lees meer
Vanmorgen was ik in Amerfoort bij IKEA. Ik moest echt meer dan twintig minuten wachten tot dat ik geholpen wordt bij de kassa. Er waren maar twee kassa's open en de rest van de kassa's waren dicht. Lees meer
Ik heb afgelopen zaterdag 2 februari een lamp bij jullie besteld de storuman tafellamp. Ik heb geen bevestiging van jullie ontvangen.Het geld is wel van mijn bankrekening gehaald. Ik bel jullie hier over om 9:55 het is nu half elf... Lees meer