Mijn Klacht:
Wordt het een beetje zat . Weer een ban en vraag me niet waarom . Schandalig is het gewoon . Zit gewoon met iemand te chatten en hoppa een ban !
Gewenste Oplossing:
Als ik uitleg krijg van hoe en wat !!!!
Nicky594 op 01 mei 2021 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games
Een gebruiker van Spelpunt Bingo heeft opnieuw een ban ontvangen zonder duidelijke reden. De persoon uit zijn frustratie over de situatie en vindt het onterecht dat hij geband is terwijl hij in gesprek was met iemand.
Wordt het een beetje zat . Weer een ban en vraag me niet waarom . Schandalig is het gewoon . Zit gewoon met iemand te chatten en hoppa een ban !
Als ik uitleg krijg van hoe en wat !!!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spelpunt Bingo
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spelpunt Bingo nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM