Klacht: Teveel mot

Mona klaas op 15 april 2021 over Pall Mall in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Pall Mall
Categorie Sigaretten
Status Open
Datum 15 april 2021

Een consument heeft geklaagd over de aanwezigheid van een aanzienlijke hoeveelheid mot in een pakje Pall Mall sigaretten. Hij vindt het onacceptabel dat hij hiervoor 14 euro betaalt, aangezien dit probleem zich bij meerdere pakjes voordoet.

Mijn Klacht:

Er zit een half pakje aan mot in en daar betaal ik geen 14 euro voor. Ik vind het niet leuk meer ,is bij heel veel pakjes.

Gewenste Oplossing:

Als het meer shag is dan mot en niet andersom

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pall Mall

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pall Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mona klaas
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM