Klacht: niet bezorgd

schaeks op 31 maart 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
De Limburger has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 maart 2021
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Schaeks, Bedankt voor Uw bericht. Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Deze klacht wordt gemeld bij onze distributie, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. U heeft deze klacht reeds doorgegeven via...

Status Opgelost
Datum 31 maart 2021

Een klant van De Limburger heeft geklaagd over de bezorging van de krant. Op de betreffende dag was de krant niet bezorgd en de dag ervoor was de bezorging veel te laat. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Goede dag vandaag de krant niet bezorgd en gisteren veel te laat.

Gewenste Oplossing:

als de krant alsnog bezorgd wordt en op tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

5 jaren geleden - Geachte heer Schaeks, Bedankt voor Uw bericht. Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Deze klacht wordt gemeld bij onze distributie, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. U heeft deze klacht reeds doorgegeven via onze klantenservice. De krant kan helaas niet worden nageleverd. Het abonnementsgeld van de niet ontvangen krant zal worden gecrediteerd. Hopend U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg De Limburger bestaat 175 jaar. Bekijk onze documentaire

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 31 maart 2021 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schaeks,

Bedankt voor Uw bericht.
Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Deze klacht wordt gemeld bij onze distributie, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken.
U heeft deze klacht reeds doorgegeven via onze klantenservice. De krant kan helaas niet worden nageleverd. Het abonnementsgeld van de niet ontvangen krant zal worden gecrediteerd.

Hopend U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door schaeks
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM