Klacht: Geen folder ontvangen

ltimmermans op 28 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 28 mei 2020
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 28-05-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende informatie geboden: Ik vind het heel vervelend dat onze folders niet goed bij je worden bezorgd. Mijn excuses daarvoor. We hebben je melding doorgegeven aan de verspreider...

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 28 mei 2020

Een klant heeft aangegeven al drie weken geen folder van Lidl te hebben ontvangen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al 3 weken geen folder ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer in de bus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 mei 2020 om 19:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

ltimmermans

Heeft op 29 mei 2020 om 15:17 geantwoord

binnen enkele weken?? dan weet ik nog niets, dit is een rekbaar begrip, enkele weken.

Reactie van de melder van de klacht ltimmermans

5 jaren geleden - vandaag het folderpakket voor volgende week in de bus ontvangen, ook de lidl folder, dus nu opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door ltimmermans
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer