Mijn Klacht:
Hallo kreeg een mail dat ik mijn cadeaukaart nog niet heb opgeëist. Dus wou hem opeisen maar daar zitten weer vragen achter dus krijg je weer telefoontjes heel veel mail alleen voor de mensen w a t aan te smeren. Kan dat niet op een normale manier ik vind dat jullie je moeten schamen. Te Marij Wanders
Gewenste Oplossing:
Als ik die cadeaukaart zo kan claimen


