Mijn Klacht:
Vandaag bij AH geen voetbalplaatjes ontvangen waar ik wel recht op heb, omdat ze op zijn.
Als ze er weer zijn zei ik, dan neem ik de kassabon mee en kan ik ze alsnog krijgen.
De cassieres vertelden dat ze opdracht hadden om te zeggen dat dat nietzo was.
Dat vind ik een erg slechte service voor een klant die meedoet aan een actie.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn dat als er weer voetbalplaatjes beschikbaar zijn. Je ze alsnog kunt krijgen.


