Mijn Klacht:
naar Ah extra in Kerkrade voor de De Ruijter hagelslag 60%. Die is op de tv, elk half uur en in de bonuskrant in de aanbieding, elk 3de pak is gratis.
Moet daarvoor in mijn scootmobiel 20 minuten rijden , in december.
Bij aankomst staat er welgeteld EEN klein pakje…
Medewerker gevraagd, nee, niets achter…. op aparaat gekeken en daar staat : tot nader order niet leverbaar…
Daar sta je dan. hoe gaat u dit oplossen?
Het voelt aan als volksverlakkerij(aanbieding, maar niets in winkel) en een zeer goedkope LOKKER om je TOCH maar in de TOLO te krijgen.
BAH.
Gewenste Oplossing:
ik wil 3 pakjes DE Ruijter voor de prijs van 2 a € 1,79... hoe het ook wendt of keert... hoe lang het ook duurt.
EN, er moet zorgvuldiger omgegaan worden met aanbiedingen en het beschikbaar zijn, anders wordt(en is) AH onbetrouwbaar(lees: ik ga er gewoon niet meer heen!) geworden.

