Mijn Klacht:
Ik wou gisteren nog ff wat lekkers halen voor de avond, Sinterklaas, 5 dec. Ik heb me rot gezocht, uiteindelijk toch een zakje pepernoten kunnen vinden. De rest was OP of afgeprijsde dure artikelen en de winkel stond al weer vol met kerst vreten. Ik werd niet vriendelijk behandekd met mijn vraag en irritatie over dit. Schappen liggen in augustus al vol en op 5 dec kun je niks vinden..!! Ná 5 dec pas kerst vreten .. Ook waren t allemaal jonge mensen die op Sinterklaas avond werken moesten 1, waar is t überhaupt voor nodig, geen enkele oudere duurdere vaste medewerker. Weet je hoe dat heet? Uitbuiting! Alsof Albert Heijn geen geld heeft…Locatie Stiens, vaste klant, nu niet meer
Gewenste Oplossing:
Schappen 5 dec nog vol met Sinterklaas spul
Na 6 dec pas kerst spul
Pas in november schappen vullen met Sinterklaas spul
In april pas Pasen spul, of in desbetreffende maand
Geen uitbuiting meer!
Het is een ergernis m, ik spreek namens veel mensen!!!!


