Mijn Klacht:
Ik vergeet 1 keer iets af te rekenen bij de zelf scan kassa word daar op aan gesproken betaal het vervolgens alsnog helemaal netjes alles helemaal prima. kom ik in de avond nog even wat boodschapen doen krijg ik opeens te horen dat ik nooit meer bij de zelf scan kassa mag betalen omdat ik het volgens hun probeerde te stelen een croissant van 30 cent en mens kan toch wel eens wat vergeten heel omredelijk voel me zelfs een beetje gediscrimineerd
Gewenste Oplossing:
Ben tevreden als ik weer gwn normaal mag afrekenen bij de zelfscan kassa en dat er excuses wordt aangeboden voor deze onterechte claim

