Mijn Klacht:
Regelmatig zijn de winkelwagentjes bij de AH in het winkelcentrum Hasselo in Hengelo erg vies en nat. De karretjes staan altijd buiten en zitten soms onder spuug van jongeren die daar rondhangen. Ook zijn de karretjes erg nat van het buiten staan. Als je met een boodschappen briefje rondloopt kun je op het laatst bijna niet meer lezen omdat alles nat en vies is. Vroeger stonden de karretjes altijd binnen, maar nu niet meer. Diverse klanten hebben dat al eens vaker aangehaald, maar men doet er niets mee. Waar blijft het gezegde Klant is koning Wij hopen echt dat jullie hier iets mee gaan doen zodat klanten weer fatsoenlijk rond kunnen lopen om boodschappen te doen zonder eerst alles uit de kast te halen om een droog karretje te krijgen.
Gewenste Oplossing:
We zijn tevreden als AH hier echt iets mee gaat doen op zeer korte termijn want het wordt winter en dan is alles nog natter. Maak er werk van voor jullie klanten

