Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag zitten op mijn bestelde dozen wijn.
Ze kwamen dus niet. Geen telefoontje of e-mail.
Vandaag ontdekte ik de oorzaak: storing in de IT.
Contact opgenomen.
Ik moet mijn bestelling opnieuw plaatsen.
Maar de bonus (van vorige week dus) geldt niet meer. Echt niet?
Nee, onvermurwbaar.
Klacht: 1. niet bezorgd
2. geen bericht hierover
3. moet bestelling opnieuw plaatsen
4. bonus kwijt
5. toch een bedrag van 5 tientjes of daaomtrent
Dit is wel heel erg slechts van AH.
Zeer bedroefd.
Gewenste Oplossing:
De boodschappen worden alsnog (snel) bezorgd met de bonuskorting.
Het gaat om 4 dozen wijn (Lindemans bin).

