Mijn Klacht:
Zaterdag en maandag 15 oktober geen krant
Gewenste Oplossing:
Niet tevreden
de Kuiper op 15 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mijnheer De Kuiper, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 13 en maandag 15 oktober geen Telegraaf heeft ontvangen. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen....
Een klant heeft aangegeven dat de krant op zaterdag en maandag 15 oktober niet is bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.
Zaterdag en maandag 15 oktober geen krant
Niet tevreden
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 16 oktober 2018 om 14:39 geantwoord
Geachte mijnheer De Kuiper,
Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 13 en maandag 15 oktober geen Telegraaf heeft ontvangen.
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet bezorgd te krijgen. Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.
Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen verschoven zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM