Klacht: Krant niet compleet

bertgamerengmail.com op 13 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 16 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Uw klantnummer 905764390 Geachte mijnheer Van Gameren, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet correct wordt bezorgd. Op zaterdag 13 oktober was uw krant niet compleet. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 13 oktober 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Dit is al de zoveelste klacht krant half in de brievenbus of geen krant of kapot nu krant niet compleet word niets mee gedaan nooit er wordt niet nabezorgd het regent klacht kinderen laten bezorgen etc wanneer houd het op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er iets aan gedaan woord en er normaal bezorgd word steeds beloven en niets doen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 oktober 2018 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klantnummer 905764390

Geachte mijnheer Van Gameren,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet correct wordt bezorgd. Op zaterdag 13 oktober was uw krant niet compleet.

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om niet op een stipte bezorging van uw krant te kunnen rekenen. U mag dat wel van ons verwachten.

Wij hebben uw bericht dan ook direct doorgestuurd naar onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

bertgamerengmail.com

Heeft op 03 november 2018 om 00:08 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik ben van mening dat er nabezorg moet worden ook bijlagen daar werd ook niet op gereageerd verder zou ik graag willen dat de krant wat eerder kwam bv voor 6 uur wel fijn als je naar je werk moet en niet na half zeven

Alle klachten die gemeld zijn door bertgamerengmail.com
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM