Klacht: Niet of te laatbezorgen !

r.l.s.bos op 06 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Bos, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 6 oktober 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft klachten over de onregelmatige en late bezorging van de krant. Sinds ongeveer drie maanden ontvangt hij de krant vaak pas na 9.00 uur op zaterdag en na 8.00 uur op werkdagen, met soms helemaal geen bezorging. Ondanks een langdurig abonnement ervaart hij herhaaldelijk problemen en vraagt om een oplossing.

Mijn Klacht:

Tot ongeveer 3 maanden geleden ging de bezorging v.d. telegraaf goed.
Daarna begon de ellende. Op zaterdag de Telegraaf ruim na 9.00uur.
Op werkdagen veelal na 8.00 uur. Soms geen krant of het Dagblad v.h.Noorden.
Dus zeer onregelmatig, geen of 2 kranten; meestal te laat.
M.i. kan de bezorgen niet goed lezen of tellen en klokkijken ?
Vandaag 6 okt. 2018: Na 9.00 uur het Dagblad v.h. Noorden,
om 10.30 uur TROUW in de bus. NB.: beide kranten geen abonnement.
Vandaag geen Telegraaf in de bus [ Al meer dan 40 jaar abonnement !!!
Dus maar weer een Telegraaf gekocht. A.u.b Los dit probleem op !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Volgens de procedure van DE TELEGRAAF bezorgen !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 oktober 2018 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bos,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Ter compensatie hebben wij uw factuur datum met de gemiste kranten verlengd.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM