Klacht: Meerdere malen geen bezorging

gsvanhooff op 06 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer hooff, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht nogmaals door gegeven aan de bezorgdienst. Het aantal...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 6 oktober 2018

Er is herhaaldelijk geen bezorging van de Telegraaf op het adres van de klager, wat leidt tot frustratie. De klager heeft de bezorger benaderd, die aangaf dat hij als invaller werkt en dat de bezorglijst niet goed gestructureerd is, wat het bezorgen bemoeilijkt.

Mijn Klacht:

Ook vandaag wederom geen Telegraaf ontvangen, zo langzamerhand worden wij dit wel zat, het is iedere keer weer Geen Krant.
Vanmorgen ben ik de bezorger gaan opzoeken in het dorp, antwoord sorry meneer ,,sorry meneer. Ik kom helemaal uit Gouda en ben hier ingevallen .
Ook de Telegraaf is hier debet aan want de bezorger krijgt een lijst met adressen waar de krant moet worden bezorgd, edoch de lijst is niet op volgorde van straatnamen. De bezorger heeft mij de lijst laten zien .
ons adres Esdoornstraat 36 de buren Esdoornstraat 35 doch deze adressen worden niet op volgorde vermeld het ene adres staat op de voorkant van de lijst en her andere op de achterkant alles door elkaar, dat is voor de bezorger ook een probleem zeker als het een invaller is die niet iop de achterkant van de bezorglijst kijkt.Geef een bezorglijst met alle adressen in één straat op volgorde achter elkaar.. Misschien is dit een goede opolossing.
Zie de lijst maar voor de bezorging in de Esdoorstraat te Geldermalsen
no 35 op de voorzijde no 36 op de achterzijde bijna onderaan.

Hopelijk zal de bezorging beter gaan verlopen want op deze manier is het geen doen , ik moet s’morgens mijn bed uit om de bezorger op te wachten anders worden wij gewoon overgeslagen. Wij zijn het zo langzamerhand goed zat.

Met vriendelijke groeten en wachtend op U w antwoord,

G.S. van Hooff
Esdoornstraat 36
4191KR Geldermalsen.
Tel: 0345-576156..

Gewenste Oplossing:

De bezorging was destijds goed maar is de laatste maanden hopeloos slecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 oktober 2018 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer hooff,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht nogmaals door gegeven aan de bezorgdienst.

Het aantal adressen op de bezorglijst kan er voor zorgen dat het huisnummer van uw buurman op bladzijde 1 staat en uw adres op bladzijde 2 staat.

De bezorger loopt de wijk aan de hand van deze lijst adres een en zo verder.
Wij willen u bedanken voor uw feedback, en geven dit door aan de juiste afdeling.

Hopelijk heeft u vandaag maandag 8 oktober 2018 wel netjes uw krant ontvangen.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM