Mijn Klacht:
weer geen folders ontvangen .
mag de klacht neer leggen. het gebeurt heel veel dat ik geen folders meer zie ik mijn brievenbus.
Gewenste Oplossing:
de folders kwamen altijd zondag en anders maandag , dit is oke .maar nu is de reclame al voor bij . of ik weet niets.


