Mijn Klacht:
zeer onregelmatige bezorging,na melding wordt weer een of twee keer bezorgd en dat stokt het weer.reclamefolders hebben op deze wijze weinig tot geen nut en dat is spijtig voor de klant maar ook voor de bedrijven die geld betalen.
Gewenste Oplossing:
als er iedere week bezorgd wordt

