Klacht: Geen of te late bezorging

Cspruit op 18 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer C.W. Spruit, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al enkele weken bezorgklachten heeft. Onze excuses dat u problemen heeft met de bezorging van uw krant. Wij vinden het uitermate vervelend dat de bezorgklachten al...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 18 augustus 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Al een paar weken wordt de telegraaf niet bezorgd of te laat of de verkeerde krant. We hebben de bezorger er al op aangesproken .
Maar de bezorger spreekt de Nederlandse taal nauwelijks.
Volgens ons begrijpt hij daarom niet.

Gewenste Oplossing:

We zijn pas tevreden als we 6 dagen in de week de telegraaf ontvangen en op het juiste tijdstip.
En niet met het bericht u kan de krant down loaden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 augustus 2018 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer C.W. Spruit,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u al enkele weken bezorgklachten heeft.

Onze excuses dat u problemen heeft met de bezorging van uw krant. Wij vinden het uitermate vervelend dat de bezorgklachten al weken aanhouden. Wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om zo spoedig mogelijk de bezorging te verbeteren.

Wij begrijpen dat de krant digitaal lezen geen oplossing biedt, omdat u gewend bent aan een krant in uw brievenbus. Wij zullen u een week aan tegoedbonnen opsturen als compensatie voor als de krant niet wordt bezorgd. Met een bon kunt u bij elk verkooppunt gratis de krant afhalen. Deze zullen komende week door u ontvangen worden.

Wij willen u vragen om telefonisch contact op te nemen als de bezorgklachten aanhouden. Zo kunnen wij monitoren of het probleem wordt opgelost. U kunt ons bereiken op 088- 824 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Cspruit

Heeft op 20 augustus 2018 om 14:56 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik wil de krant in de brievenbus hebben. Daar betaal ik ook voor. Ik wil hem lezen voordat ik naar m’n werk ga en niet ‘s avonds

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM